۱۳۸۷ خرداد ۵, یکشنبه

ازدواج‌های اسلامی در هلند لغو شد

سنی نیوز:حزب کار هلند به عنوان یکی از احزاب ائتلاف حاکم خواستار لغوتمام ازدواجهای اسلامی در این کشور شد و از مسلمانان خواست ازازدواج مرسوم و ملی در هلند بهره مند شوند. قوانین ازدواج اسلامی مغایر با قوانین هلند شناخته و به همین دلیل نیز با مخالفت مواجه است
“گورین دایل بلوم” : ازدواج اسلامی راهی است برای تعدد زوجات که مخالف قوانین هلند است.وی افزود: علاوه بر این، این نوع ازدواج راهی است برای ازدواج سیاه!یعنی اینکه مرد مسلمان می تواند یکبار با یک زن مسلمان ازدواج کند تا بنابر تعلیمات اسلام نصف دینش حفظ شود و یکبار هم با یک زن هلندی ازدواج می کند تا اقامت بگیرد!
گورین گفت: گروههای تروریستی و افراطی از جمله گروهکی که در سال ۲۰۰۵ بوسله نیروهای امنیتی از بین رفت از این ازدواج بین مسلمانان در جهت منافع خود سوء استفاده می کنند!هلندکشوری است کوچک در شمال غربی اروپا با شانزده و نیم میلیون جمعیت که بیشترشان مسیحی پروتستان هستند. جمعیت مسلمانان هلند نزدیک به یک میلیون نفر است. پایتخت هلند شهر آمستردام است، اما به منظور تمرکززدایی بسیاری از وزارتخانه‌ها و سفارتخانه ها در شهر لاهه یا پیرامون آن مستقر شده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست: