۱۳۸۷ خرداد ۵, یکشنبه

شایعات سوختن قرآن در دانمارک

شایعات سوختن قرآن در دانمارک و باز گذاشتن دست رژیم در کشتار مردم بلوچ!

اخیرا یک اس ام اس از طرف وزارت اطلات رژیم ضد اسلامی ایران در بلوچستان پخش شد که محتوای آن این بود که دانمارک می خواهد قرآن را بسوزاند. این اس ام اس انعکاس وسیعی در بلوچستان پیدا کرد، و حتی مولانا احمد ناروئی در مسجد مکی دزآپ (زاهدان) فریب شایعات وزارت اطلاعات رژیم را خورد و علیه دانمارک و انگلیس موضعگیری کرد. در صورتیکه در دانمارک نه قرآن سوخته شده و نه قرار بوده کسی قرآن را بسوزاند. مردم دانمارک و غرب با سوختن هر گونه کتابی با هر محتوای که باشد کاملا مخالف هستنند و اصلا با فرهنگ و اصول مردم اینجا نمی خورد که کتابی را آتش بزنند، کتاب و نظر کاملا آزاد هست چه موافق با اسلام باشد چه مخالف با آن.
وزارت اطلات رژیم با پخش این اس ام اس یک هدف واضح و روشن را دنبال میکرد، و آن این بود که مردم بلوچ را در دنیا، مردمی تروریست و مخالف دنیای غرب، طالبانی و طرفدار القاعده معرفی بکند و متاسفانه با موضع گیری مولانا تا حدودی به هدف خود رسید، و آنچه که می خواست از این اس ام اس دروغین بدست آورد. رژیم آخوندی با این کار می خواهد سرکوب و کشتار مردم بلوچ را کاری درست در افکار جهانی جلوه بدهد و می خواهد جامعه جهانی سکوت بکند. اگر بفرض یک نفر دیوانه قرآن را در دنمارک آتش می زد شما اجازه می دادید کشورهای مثل عربستان سعودی، مصر، پاکستان و خود ایران و حدود دو میلیارد مسلمان اعتراض می کردند و بعد مردم پنج ملیونی بلوچستان غربی از غافله عقب نمی ماندند و اعتراض می کردند.
بزرگترین دشمن مسلمانان و قرآن رژیم تهران هست و شما به خوبی آگاه هستید. در کپنهاک پایتخت دانمارک صدها مسجد و مراکز اسلامی هست و مسلمانان کاملا آزاد هستنند و دولت بدون تبعیض امکانات در اختیارشان می گذارد که دین خود را تبلیغ و ترویج بکنند، تلویزون در اختیارشان می گزارد به هر شکلی که دلشان خواست استفاده بکنند، اما در تهران حتی اجازه نمی دهند اهل سنت نماز جماعت بخوانند. پس بزرگترین مخالف اسلام نه غرب هست و نه دانمارک بلکه خود رژیم ایران هست و مخالفت با کاری نکرده و عملی انجام نشده کار فعالان حقوق بشر بلوچ و سازمانها و احزاب بلوچی که برای دفاع از حقوق مردم بلوچ در کریدورهای وزارت خارجه کشورهای غربی در حال رفت آمد هستنند تا فشاری بر رژیم ضد انسانی ایران بیاورند مشکل می کند.
جامعه جهانی امروز به هم وصل است فکر نکنید موضع گیری مردم در داخل بلوچستان بی تاثر است و اینگونه موضع گیریها باعث می شود که مردم بلوچ پشتیبانی اندکی که از جامعه جهانی دارند آن را از دست بدهند و تنهاتر باقی بمانند و آنموقع رژیم ضد بشری مردم بلوچ را راحتر اعدام و قتل عام خواهد کرد. با این عمل رژیم برای مصرف داخلی مردم بلوچ را طرفدار آمریکا و انگلیس معرفی میکند و برای مصرف خارجی طرفدار القاعده و طالبان، بنابراین هوشیاری در مواضع با توجه به منافع مردم بلوچ بسیار مهم است.
برنامه ها و پروژه های مضر این رژیم ددمنش را باید با خرد و تدبیر خنثی کرد و برای مبارزه برای بدست آوردن حقوق مردمان مبارزه درستی را انتخاب بکنیم، چرا که مبارزات مردم بلوچ امروز دارد جهانی می شود و موضع گیریهای نادرست که ضرر آن بیشتر به خودمان می رسد جدا خوداری بکنیم. حدود دو ملیارد مسلمان در دنیا هست و مردم در بلوچستان غربی پنج ملیون هستنند و این پنج ملیون در واقع قطره ای در جهان اسلام به شمار نمی روند، و مسلمانان بقیه دنیا آباد و آزاد هستنند و حال مردم بلوچ نه اختیاری داردند و نه قدرتی و نه حاکمیتی به سرنوشت خود، و دائما رژیم ضد انسانی و اسلامی آنها را بطور وحشیانه ای سرکوب می کند و مورد تجاوز قرار می دهد و در همچنین شرایطی ما باید مبارزات خود را در بلوچستان متمرکز بکنیم و به مشکلات خودمان بپردازیم و اگر روزی اضافه آوردیم و بر مشکلات خودمان چیره شدیم به خارج از بلوچستان بپردازیم.
در شرایط حساس هوشیاری و موضع گیری گروهای مختلف مردم در داخل بلوچستان نسبت به پیرامون خود بسیار مهم و پر اهمیت است، ما بایستی تلاش بکنیم که مردم منطقه را همراه خودمان و در کنار خودمان نگه داریم، جمهوری ضد اسلامی ایران به خط آخر رسیده، در تضاد با مردم خودش است، و در تضاد با مردم منطقه و مردم دنیا هست و چند روزی از عمرش باقی نمانده و این رژیم برای فریب کار و مکاری هست که دست به هر کاری می زند، تا کار خود را موجه جلوه بدهد. آنچه که برای مردم بلوچ باقی می ماند نیرو و توان خود را برای بدست آوردن حقوق از دست رفته شان بکار بگیرند، تا به حاکمیت ملی و مردمی دست یابند و به سرنوشت خودشان حاکم شوند، و نه مبارزه با انگلیس و یا کشوری دیگر. بزرگترین و مکارترین دشمن مذهب، زبان، فرهنگ مردم بلوچ همین رژیم ضد بشری جمهوری اسلامی ایران هست، که دست به نسل کشی و غارت و از بین بردن تمام هستی و وجوده مردم بلوچ زده است.

گوهرام بلوچ 23.05.2008

هیچ نظری موجود نیست: